Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Poka¿ wszystkie komentarzeNie rozumiem. Pisz±, ¿e najl¿ejsze moto w klasie. Ju¿ pominê, ¿e 125 w 2t to klasa ta sama, ale przecie¿ crf 250 wa¿y 4kg mniej, a rmz 5kg mniej ni¿ ta huska, wiêc o co be?
Odpowiedzduzo zale¿y od tego jak liczona jest masa. deklaracje producentów i potem realny wynik na wadze to dwa rózne tematy. Japoñce potarfi± policzyæ "such± masê" bez olejów, p³ynu ch³odniczego i akumulatora. To jest realny pomiar?
OdpowiedzJeszcze chcia³em dodaæ Dzisiejsze crossy szczerze powiedziawszy stoj± na tym samym poziomie bior±c pod uwagê markowe sprêty tej samej klasy. Natomiast je¶li chodzi o huskê, to wg. wielu zapewne zwyciê¿y stylistycznie, fajne kszta³ty, skromna owiewka, dobrze dobrane kolory, sam podpisujê siê pod t± etykietk±
OdpowiedzNo mówiê o masie "suchej", w sumie w przechwa³kach nie spotka³em siê nigdy z mas± z olejami, p³ynami, choæ to olej, p³yn to ca³o¶æ 3-4l, wiêc i tak nawet jak to waga zalanego ró¿niæ siê nie bêdzie.
Odpowiedzto waga motocykla z olejami, tylko bez paliwa. honda wazy ponad 98kg calkeim na sucho, co daje ponad 100kg z olejami.
Odpowiedz